Welcome Home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hartgernarda - WaarBenJij.nu Welcome Home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van hartgernarda - WaarBenJij.nu

Welcome Home

Door: Hartger en Narda

08 Januari 2009 | Thailand, Bangkok

Welcome Home, kregen we op de airport te horen, toen we een hotel wilden boeken, omdat we natuurlijk meteen gingen roepen dat we al in Thailand geweest waren, om oplichterij tegen te gaan. Maar de Moeke van de hotel reservations lachte maar wat, omdat ze zat uit te rekenen hoeveel ze ons dan nog kon oplichten. Dus al met al meteen weer thuis. We hebben gekozen voor een iets beter budget deze keer dus konden ons de luxe permiteren van een beter hotel de eerste 2 nachten. Dat was ook wel nodig na de vermoeiende reis.
Met de taxi naar het hotel, in een heel andere buurt die we nog niet kenden, ook leuk. Dichtbij Lumphini park, waar we heerlijk konden uitwaaien en bijkomen. 's avonds meteen maar weer op straat gegeten om goed in te komen, heerlijk.
Vandaag maar een heel stuk gelopen naar het trainstation, vanaf Silom Rd, meteen een goede test hoe zwaar onze backpacks zijn. Nog een nacht in een hostel van vorig jaar, prima, nu op jacht naar een ticket naar een tropisch eiland voor morgen. We moeten natuurlijk in een iets hoger tempo reizen nu! tot snel

• 08 Januari 2009 - 15:57

Eduard En Manon:

Fijn om te horen dat jullie je al weer zo thuis voelen.

Klinkt iig goed dat eten op straat en zeker het tropisch eiland!
    Lekker zon en relaxen!
    Succes met het bemachtigen van tickets!

• 08 Januari 2009 - 18:02

Pa En Ma:

Wat is het toch weer leuk om een berichtje te krijgen van jullie.Hier is niet zoveel verandert sinds maandag. Zondag willen we even naar Paulan ik moet haar nog even bellen om te vragen of het kan.Veel plezier,dikke kus van ons

• 08 Januari 2009 - 21:05

Laurens En Willian:

Hee stelletje toeristen,

Wat leuk om alweer zo gauw een berichtje te krijgen. Hier gaat alles naar wens. Geniet lekker en tot horens.

groetjes van ons.

• 10 Januari 2009 - 18:07

Pammam:

ik zit lekker in jullie huisje en geniet van de kleine toko op het pleintje.heb nu 2 dg hier geslapen wat best ging.schoonouders zouden zondag auto brengen, maar het was zo koud,dt deze niet startte.dan weer met trein.hier -8-10 ende schaatsgekte breekt uit. uit.dag schtten liefs

• 11 Januari 2009 - 12:47

Willemijn:

Wat een timing, jullie heerlijk onder de palmen en de gloeiende zon terwijl hier noordpoolse taferelen beginnen te ontstaan....
    Keep us posted! Wil

• 13 Januari 2009 - 14:02

Tom:

heeee scheten van me, alles goed daar in de zon? misschien kunnen we mekaar nog wel ergens ontmoeten, want ik hoorde net dat Hasko toch weer verder gaat met IREP in februari, ze hebben me al gevraagd, moet nog definitief worden, genieten jullie lekker verder:) tom