nog heel even..... terugblik vorig jaar deze tijd - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van hartgernarda - WaarBenJij.nu nog heel even..... terugblik vorig jaar deze tijd - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van hartgernarda - WaarBenJij.nu

nog heel even..... terugblik vorig jaar deze tijd

Door: Hartger en Narda

Blijf op de hoogte en volg

31 December 2008 | Nederland, Zutphen

vorig jaar rond deze tijd, waren we in een vliegtuig ergens boven Saoedie-Arabië, op weg naar Mumbai, India om daar oud en nieuw te vieren. Over 5 dagen gaan we weer op pad, om het begin van het nieuwe jaar in Thailand te vieren, wat vervelend nou he? Onze fotoruimte vervalt binnenkort, maar we plaatsen nog wel wat berichten en hopen niet in hetzelfde verhaal als vorig jaar te vervallen, van: fijn, leuk, voelt als thuis, shoppen, eten, genieten, maar ook wat cultureels te melden over nieuwe plaatsen. We hebben nog geen reisschema, het pad volgt vanzelf wel. Hartger zijn tas is al klaar, een stapeltje van 30 centimeter, verder niks. Narda's tas is nog niet eens gepakt, omdat ze zich afvraagt überhaupt wel een tas mee te nemen, ivm shop hysterie in Thai. Geniet van onze verhalen als jullie hier in de winterse kou zitten en alvast een geweldig, fantastisch nieuw jaar gewenst!

  • 31 December 2008 - 13:49

    Irene Reuvekamp-efde:

    Jullie ook alle goeds voor 2009 en een hele fijne vakantie, geniet ervan.
    Maar euh waar blijft nou dat huwelijksfeest wat we nog tegoed hadden??
    Ja belofte maakt schuld Hartger.
    We zijn al druk aan het sparen voor jullie cadeau maar ja geen feest geen cadeau en dat zou erg jammer zijn.

    Maar ook al komt er geen feest we vinden jullie nog steeds even lief hoor!

  • 02 Januari 2009 - 13:59

    Willemijn:

    Uhmm, elk jaar lees ik meerdere van dit soort waarbenjijnu's van vriendjes en vriendinnetjes die de hort op zijn terwijl ik knarsentandend de avonturen volg vanachter mijn pctje. Wat doe ik verkeerd?? Sinds deze uitvinding lijkt mijn leven stukken saaier. Je kan het ook van de andere kant bekijken, ik bespaar mijn vrienden deze gekmakende jaloezie en hou me als ik op reis ben in verre windsstreken muisstil en zeg bij terugkomst alleen 'kind, het was heerlijk'. Maar goed, wie ben ik? Overlaad ons met verhalen over honderden schoenen en welke kleur er nog ontbreekt, over lege tassen en vieze hostels, enge beesten of baby olifantjes en de mooiste uitzichten ever en rare backpackers. Ik wacht met spanning af en spaar al mijn kantoorslaaf avonturen op om deze onder het genot van ole rose's uit te doeken te doen in Roses of in wereldstad Zupthen:-)

    Have fun Weebers en manlief!
    Grtjes Willemijn

  • 04 Januari 2009 - 18:49

    Meue:

    Hee luitjes
    geniet van jullie nieuwe avonturen! En hoop jullie daarna weer snel te zien want mis jullie nu al!!!

  • 05 Januari 2009 - 15:47

    Barbara:

    Hoi hoi,

    Nou daar zijn jullie dus weer....
    Jullie missen nu wel de sneeuw en ijsspret hier...
    Hier gaat alles oke, heb Alex vanmorgen op de koffie gehad en alles rustig niets geen verplichtingen ff
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zutphen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2017

eindelijk weer thuis!

17 Mei 2010

Ge-upgrade reizen

05 Februari 2009

ienemiene mutte.....

22 Januari 2009

happy sunny days

16 Januari 2009

tropisch eiland en ..... kotszakjes

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 31567

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: