Bukit Timah, Sentosa en home - Reisverslag uit Singapore, Singapore van hartgernarda - WaarBenJij.nu Bukit Timah, Sentosa en home - Reisverslag uit Singapore, Singapore van hartgernarda - WaarBenJij.nu

Bukit Timah, Sentosa en home

Door: Hartger en Narda

15 Juni 2008 | Singapore, Singapore

Om onze wandelschoenen nog even de gelegenheid te geven in echte oerbossen te stampen zijn we naar Bukit Timah gegaan, volgens de boekjes een primary rainforest midden in Singapore. Daar het stortregende toen we uit de metro kwamen zijn we eerst maar Sushi gaan eten in een winkelcentrum. Na onze karaoke avonturen bij de phillipino’s wilden we zelf ook wel eens zo een leuke zangmicrofoon hebben, we vonden een tweedehands winkeltje van een gepensioneerde politieagent. Deze man was zeer enthousiast over ons karaoke idee en wilde meteen een hele stereo installatie aan ons verkopen, nadat hij samen met ons wat karaoke nummers had gezongen op volle sterkte midden in het winkelcentrum, dus we hebben onze eerste fans!

Toch maar naar het natuurpark gegaan in de motregen en een mooie, laatste tocht gemaakt door de bossen.

Onze laatste echte dag in Singapore zijn we met een kabelbaantje vanaf de wal naar het kleine, toeristische, strand eilandje voor de kust gezoefd. Daar reed een treintje van strandje naar strandje, lekker uitgewaaid en naar het meest Southern Point of continental Asia gelopen via een touwbrug. Ons totale avontuur hebben we afgesloten in Boat Quay een haventje, waar vele restaurantjes zitten. De laatste nacht hebben we ook doorgebracht in een ander hotel, het new 7th storey hotel, iets luxer en schoner dan de backpackers tegenover Bugis shoppingmall.

En toen? Toen gingen ze naar huis…….. en was het verhaaltje afgelopen.

Wij hebben genoten, gelachen, gezwommen, gelopen, gezongen, gezond, gedronken, gebromd, gehuild, gebeden, gezweet, gegeten, gedroomd, gevoeld, geroken, gedoken, maar bovenal gelééfd!

Einde

• 16 Juni 2008 - 08:03

Manon & Eduard:

Grappig om nu toch nog weer een bericht van jullie te lezen!

Aan jullie verhalen te merken, komen er zeker nog meer reizen en gaan jullie door met genieten van het leven.

En verder zijn we heel erg benieuwd naar het totale album!

Tot zo!!

• 07 Juli 2008 - 08:08

Willian En Laurens:

Een zo komt overal een einde aan. En in dit geval eind goed al goed. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dat jullie weer veilig terug zijn.

groetjes van ons

• 31 Januari 2009 - 14:43

Joop Van Roeijen:

Dag Lieve luitjes, nog eenberichtjevoor het naar huiskomen! Ik hoop dat jullie het weer heelfijn gehad hebben, veel moois samenhebben gezien en ook weer blij terug komen in Nederland!Ik was vandaag 31-1 09 bij Pam waar ik hartelijk ontvan en ben. dat weten jullie wel hoe! Ze is een schat en dat zijn jullie wel met mij eens! Groetjes en tot ziens op de E. weg in Zutphen